Nisl eleifend vulputate ultricies

Interdum phasellus sollicitudin nam in porttitor etiam consequat duis quam tempor sed vitae adipiscing est, arcu, vivamus nec semper ipsum sed convallis at vel ut interdum urna, a, justo non blandit nec. Facilisis imperdiet gravida tincidunt in velit egestas lacus ullamcorper quam dui id a rhoncus nisi, cursus turpis in suscipit diam arcu, venenatis orci …

Nisl eleifend vulputate ultricies Lees verder »

Social media relevantie

Hoe hot zijn social media nog?

Het aantal social media gebruikers stijgt nog steeds. Inmiddels maakt 94% van de Nederlanders ten minste van één social media platform gebruik. Ooit was het doel van social media om in contact te blijven met vrienden en kennissen (what’s in a name), maar tegenwoordig worden bijna alle platforms ook als marketingkanalen gebruikt. Logisch, want je wil mensen bereiken waar ze uithangen. Niet iedereen maakt gebruik van dezelfde platforms en niet alle platforms zijn even populair. Voor een succesvolle marketingstrategie is het van belang dat je weet waar jouw doelgroep uithangt.

IGTV: wat, waarom en hoe

Het aantal Instagram gebruikers blijft groeien en Instagram maakt het steeds lastiger om niet aan die trend mee te doen. Met het succes van Snapchat kwamen zij met Instagram Stories, toen Facebook met live video’s kwam, kreeg Instagram ook een Live functie, en nu lijken ze YouTube gebruikers te willen trekken met Instagram TV, beter bekend als IGTV. Wat is het IGTV precies? Is het iets waar je als organisatie gebruik van moet maken? Lees hier alles wat je wil weten over IGTV.

Social media trends 2019

Social Media Trends 2019

De wereld verandert en niks verandert zo snel als social media. Wat willen we dit jaar zien? Hoe communiceren we met elkaar? Waar halen we onze inspiratie vandaan? Als bedrijf is het goed om op de hoogte te zijn van de laatste social media trends, zodat je je online marketing strategie op een succesvolle manier kunt aanpassen. De rode draad die we door alle onderstaande trends kunnen rijgen is dat mensen op zoek zijn naar authenticiteit, persoonlijkheid en exclusiviteit.